Alueen kartta

Käyntiosoite
Myllypellontie 6

Pääportti on avoinna vierailijoille 1.5.-15.9. klo 7.00-21.00.

Pysäköinti
Maksuttomat vieraspaikat ovat Myllypellontien päässä oikealla puolella. Myös kadun varteen voi pysäköidä. Siirtolapuutarhan pysäköintipaikka on vain mökkiläisten käytössä.

Bussiyhteys
65, Veräjälaakson päätepysäkki
550 (Jokerilinja), pysäkki Veräjämäki

Juna-asemat
Oulunkylä (n. 1 km)
Pukinmäki (n. 1,2 km)

HSL aikataulut

Liikkuminen alueella

Siirtolapuutarha on kaupungin puistoalue. Puistossa on moottoriajoneuvoilla ajo kielletty. Myös pyöräilijöiden on noudatettava nopeusrajoituksia ja erityistä varovaisuutta. Puistokäytävät ovat kapeita, pensasaidat rajoittavat näkyvyyttä ja alueella liikkuu paljon lapsia. Puutarhapalstoja ehtii ihailla parhaiten liikkumalla alueella jalkaisin.

Oulunkylän Siirtolapuutarhayhdistys r.y.

Tavaroiden ja palveluiden ostot

• sopimukset: puheenjohtaja (puheenjohtaja.ospy@gmail.com)
  • laskut: talousvastaava (talous.ospy@gmail.com)
  • tavaroiden vastaanotto, porttien ja ovien avaaminen huoltotöiden yhteydessä (vesien avaaminen, jätehuolto, -vedet, risujen nouto): ymparisto.ospy@gmail.com

Hallituksen ja toimihenkilöiden sähköpostiosoitteet ja puhelinnumerot:
Hallitus ja toimihenkilöt

Postiosoite
Yhdistyksen hallitukselle tarkoitetun kirjepostin voi toimittaa kesäkaudella käyntiosoitteeseen tai hallituksen postilaatikkoon, joka on kerhotalon päädyssä. Muuna aikana postit toimitetaan vain sähköisesti puheenjohtaja.ospy@gmail.com.

Laskutus

Laskuja vastaanotetaan sähköpostitse tai paperisena laskuna postitse. Sähköpostilaskuja vastaanotetaan osoitteeseen: talous.ospy@gmail.com.

Laskun tulee olla sähköpostiviestin liitteenä PDF- tai TIFF-muodossa. Kaikki samaan laskuun liittyvät dokumentit on yhdistettävä yhteen liitetiedostoon. Laskusta tulee ilmetä tilaajan nimi.

Paperisia laskuja (ei muuta postia) vastaanotetaan osoitteeseen:

Oulunkylän siirtolapuutarhayhdistys ry
c/o Minna Ruuth
Sähköttäjänkatu 2 F 69

PDF-tiedostoOulunkylän siirtolapuutarha-alueen kartta.pdf (157 kB)
Alueen kartta A4-kokoisena

Viestin jättäjän yhteystiedot

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.