Alueen kartta

Käyntiosoite
Myllypellontie 6
00650 Helsinki Hae reitti

Pääportti on avoinna vierailijoille 1.5.-15.9.
klo 7.00-21.00.

Pysäköinti
Maksuttomat vieraspaikat ovat Myllypellontien päässä oikealla puolella. Myös kadun varteen voi pysäköidä. Siirtolapuutarhan pysäköintipaikka on vain mökkiläisten käytössä.

Bussiyhteys
65, Veräjälaakson päätepysäkki, aikataulu HSL:n sivulla
550 (Jokerilinja), pysäkki Veräjämäki, aikataulu HSL:n sivulla

Juna-asemat
Oulunkylä (n. 1 km)
Pukinmäki

Liikkuminen alueella

Siirtolapuutarha on kaupungin puistoalue. Puistossa on moottoriajoneuvoilla ajo kielletty. Myös pyöräilijöiden on noudatettava nopeusrajoituksia ja erityistä varovaisuutta. Puistokäytävät ovat kapeita, pensasaidat rajoittavat näkyvyyttä ja alueella liikkuu paljon lapsia. Puutarhapalstoja ehtii ihailla parhaiten liikkumalla alueella jalkaisin.

Oulunkylän Siirtolapuutarhayhdistys r.y.

Tavaroiden ja palveluiden ostot

• sopimukset: puheenjohtaja
  • laskut: taloudenhoitaja
  • tavaroiden vastaanotto, porttien ja ovien avaaminen huoltotöiden yhteydessä (vesien avaaminen, jätehuolto, -vedet, risujen nouto): isäntä

Hallituksen ja toimihenkilöiden sähköpostiosoitteet ja puhelinnumerot:
Hallitus ja toimihenkilöt

Postiosoite
Yhdistyksen hallitukselle tarkoitetun kirjepostin voi toimittaa kesäkaudella hallituksen postilaatikkoon, joka on kerhotalon päädyssä.

Yhdistyksen virallinen postiosoite on puheenjohtajan kotiosoite. Paperilaskut voi toimittaa taloudenhoitajalle. Tiedustelut puheenjohtajalta tai taloudenhoitajalta.