Vessat, suihkut ja pesutupa

WC-tilat

Kerhotalossa on kolme wc-tilaa, joista yksi inva-wc. Samoin suihkuja on kolme. Huolehdithan yleisestä viihtyvyydestä siivoamalla jälkesi kun käytät tiloja: hiukset pois suihkukaivon ritilästä, vessaharja käteen käytön jälkeen jne. Kiitos!

Lisäksi wc löytyy myös radanvarresta, eli erillisestä rakennuksesta alueen radanpuoleiselta sivulta, kts alueen kartta.

Saniteettitiloissa käy kesäkuukausina ulkopuolinen siivoaja, mutta huolehdimme niistä myös itse. Hyvä esimerkki pienestä huolenpidosta on esim. mikäli huomaat käsipaperiroskakorin täyttyneen viethän sen sekajätteeseen ja laitat tyhjän roskapussin tilalle.

Pesukoneen käyttö

Pesukone sijaitsee samoissa tiloissa kerhotalolla missä suihkut ja wc:t. Pesukoneen käyttö maksaa 3€/h, ja se maksetaan Mobile Payllä yhdistykselle. Mobile Pay nro on: 29641. Pesukoneen kausimaksu on 50€/kausi ja vuoroja voi varata 4h/viikko. Maksut tarkistetaan varauskirjan perusteella, johon merkitään nimi ja mökkinumero. Ohjeet koneen käyttöön löytyvät samasta tilasta.

Pyyhkeet ilmakylvyssä