Laskut ja eräpäivät

Yhdistyksen laskut toimitetaan e-laskuina, sähköpostitse tai paperilaskuina. Paperilaskut jaetaan kesäkautena viljelijöiden postilaatikoihin, muulloin kotiosoitteeseen. Mökin postilaatikon tulee sijaita mökin portin välittömässä läheisyydessä ja mökin numeron tulee näkyä polulle.

Yhdistys perii laskuista seuraavat laskutusmaksut:

• Paperilaskut postitse tai mökin postilaatikkoon 5,00€/lasku
  • Verkkolaskutus: e-laskut 1,00€/lasku (vaatii verkkopankin käyttöä)
  • Lasku sähköpostitse EI laskutuslisää

Laskua maksaessa on tärkeää käyttää laskun viitenumeroa, jota maksu kirjautuu oikealle mökkiläiselle.

Laskujen eräpäivät 2019

• Palstamaksut ja lisäpalstat, eräpäivä 30.6.2019
  • Toimintamaksut 178,30 € ja suihkut, eräpäivä 31.7.2019
  • Kunnossapitomaksut 75,00 €, eräpäivä 30.8.2019
  • Sähkö (kulutuksen mukaan 0,14 €/kWh), pesukoneen käyttö, hiekka & sepeli, eräpäivä 30.9.2019
  • Kerhotalon korjausrahasto 100 €, eräpäivä 30.9.2019
  • Talkoomaksut, eräpäivä 31.3.2020

Huomioithan, että merkitset kaikki käytetyt palvelut selvästi listoihin (sepeli, hiekka ja pesukone), jotta tulkintavirheiltä vältytään.

Sähkön laskutus

Mökkien sähkömittarit käydään lukemassa 31.8.2019 klo 10 - 17. Jäsenten tulee huolehtia, että mökissä on silloin joku paikalla. Varapäivämäärä on 7.9. Silloin luetaan ne mittarit, joita ei pystytä ensimmäisellä kierroksella lukemaan. Ota yhteys sihteeri.ospy@gmail.com, jos et ole paikalla näinä päivinä ja sovi asiasta ennakkoon jottei sähkön toimitus keskeydy!

Mikäli sähkölukemaa ei saada selville, sähkönjakelu keskeytetään sekä mökkiläisen arviolaskuun lisätään vuosikokouksen päätöksen mukaisesti syntyneet kulut, kuitenkin vähintään 50 euroa.