Vessat, suihkut ja pesutupa

Pyyhkeitä narulla
Pyyhkeet ilmakylvyssä

WC:t sijaitsevat kerhotalon päädyssä olevassa lisärakennuksessa sekä radanvarsitien ulkorakennuksessa. Portin avaimella pääsee WC-tiloihin.

Suihkujen ja pesutuvan avaimet

Suihkut ja pesukonehuone, jossa on myös talvivesi, löytyvät kerhotalon päädystä. Suihkutilan ja pesukonehuoneen avaimen voi lunastaa päivystysaikana (lähetä pyyntö etukäteen sihteeri.ospy@gmail.com).

Avainpantti on 29 e ja vesimaksu suihkuhuoneen ja pesukoneen käytöstä on 25 e kesältä: Maksut suoritetaan laskulla (ei käteismaksuja) ja ne laskutetaan toimintamaksun yhteydessä (tai tarvittaessa erillisellä laskulla). Suihkuavain tulee palauttaa mökin myynnin yhteydessä hallituksen jäsenelle (tiedustelut: sihteeri.ospy@gmail.com).

Pesukoneen käyttövuorot varataan tunneittain, hinta 2 e/tunti. Taloudenhoitaja laskuttaa käyttömaksut syyskuussa sähkölaskun yhteydessä. Varauslista on pesu­konehuoneessa.

Huolehtikaa jälkienne siistimisestä, valojen sammuttamisesta ja ovien lukitsemisesta. Tilat siivotaan talkoilla.