Tiedottaminen

Jäsenille lähetetään yhdistyksen vuosikokouskutsu ja vuosikokousmateriaali kirjeitse kotiin. Vuosikokouksessa sekä syyskokouksessa käsitellään ajankohtaisia aiheita.

Asioista tiedotetaan ympäri vuoden Ospy:n verkkosivuilla (jäsenille tarkoitetun intranetin linkki on näkyvissä sivun yläreunassa, mutta se ei ole käytössä.)

Yhdistyksen vuosittainen kesätiedote julkaistaan verkkosivuilla ja on sieltä tulostettavissa. Tiedotustilaisuus järjestetään kerran vuodessa kesäkautena.

Kesäkaudella tiedotetaan myös alueen ilmoitustaululla. Pääilmoitustaulu on pääsisäänkäynnin vieressä, johon kaikki tiedotteet tulevat. Sinne voivat myös yhdistyksen jäsenet ja ulkopuoliset tuoda omia ilmoituksiaan. Julkaistavat ilmoitukset voi jättää myös hallituksen postilaatikkoon.

Jos haluat tiedottaa yhdistyksen verkkosivuilla tai et löydä hakemiasi tietoja, ota yhteyttä tiedotustiimiin tiedotus.ospy@gmail.com.

Facebookista löytyy suljettu Oulunkylän siirtolapuutarha ryhmä, jota ylläpidetään vapaaehtoisvoimin. Ryhmä ei ole yhdistyksen virallinen kanava eikä siellä tiedota yhdistyksen asioista. Ryhmä on tarkoitettu mökkiläisten keskutelufoorumiksi missä voi vaihtaa vinkkejä ja tietoja viljelyyn ja puutarhan hoitoon liittyen.