Posti

Yhdistyksen tiedotteita ei jaeta mökkiläisille vaan ne julkaistaan ilmoitustaululla ja julkaistaan verkkosivuilla. Paperilaskut ja huomautukset jaetaan kesäkaudella kunkin mökin postilaatikkoon, muulloin kotiosoitteeseen. Mökin postilaatikko on sijoitettava portin välittömään läheisyyteen ja mökin numeron tulee näkyä selvästi mökin seinässä. Huom, jos mökkiläisellä on koira, on postilaatikko tällöin sijoitettava mökin ulkopuolelle portin pieleen!

Hallitukselle tarkoitettu posti laitetaan kerhotalon päädyssä olevaan vihreään postilaatikkoon kesäkaudella. Hallituksen postia voi tuoda myös hallituksen vastaanotolle päivystysaikoina. Talvikaudella posti toimitetaan ensisijaisesti sähköpostitse puheenjohtaja.ospy@gmail.com.

Paperisia laskuja vastaanotetaan osoitteessa:
Oulunkylän siirtolapuutarhayhdistys ry
c/o Minna Ruuth
Sähköttäjänkatu 2 F 69, 00520 Helsinki

Tähän osoitteeseen saa lähettää vain laskuja.

Päätien ilmoitustaulun luona on postilaatikko, johon Itella jakaa kesäajaksi koti­osoitteesta käännetyn postin.

Myös Helsingin Sanomat jaetaan yhteiseen posti­laatikkoon toukokuussa. Kesäkuusta elokuuhun astii Hesari jaetaan mökkien postilaatikoihin.