Keskustelupalsta

Tarja Karhapää

27.6.2019 klo 15:06
    Hei
    Kanaryhmä järjestää tänäkin vuonna kesäkahvilan Avoimet puutarhat-tapahtuman yhteydessä sunnuntai 7.7.2019 klo 12-15.
    Jos haluat tulla auttamaan järjestelyissä ja saada samalla talkootunteja tehtyä, niin tarvitsemme apua seuraavissa tehtävissä:
    teltan pystytys ja purku
    kalusteiden kanto pihalle ja takaisin sisälle
    kahvin keitto, tarjottavien täydennys, tiskaus yms.
    suolaisten ja makeiden leivonnaisten leipominen
    muurinpohjalettujen ja/tai vohveleiden paisto

Voit ilmoittautua minulle puh. 0400-747373 / Tarja, mieluiten Whatsappilla tai tekstiviestillä
    tai kerhokentällä tiistaina 2.7. klo 18 yhteisessä suunnittelupalaverissa
    Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan myös suunnittelupalaveriin.

Kerttu Leppänen

9.7.2019 klo 16:55
    ystäväni luona mökkialueella viikottain vierailevana ja nykyisin ystäväni edunvalvojana toimivana ,huomaan asioita,jotka pistävät erityisesti silmään.Aloitan vaikkapa juhannuksesta,ohjelmassa (siitä kyllä tiedotettiin ajoissa)oli ainoastaan lipunnosto.Hallituksen jäsenistä,jos edes vaivautuivat paikallekaan ei kukaan sannut sanaakaan,ainoastaan toinen lipunnostajista yritti "nostaa tunnelmaa"laulattamalla muutamia lauluja.Huonoa mainosta jo ennestään huonolle puutarha-alueen maineelle.
    Entäs sitten tämä "avoimet puutarhat"-päivä.Tietääkseni alueella toimii "puutarharyhmä";rikkaruohot rehoittivat "tervetuloa meidän puutarhaan"kukkapenkin edessä.Kerhotalo on kuuluisa homeesta ja käyttökiellossa.Kuitenkin homeitiöiset penkit ja pöydät oli tuotu kentälle.Siinähän jokainen kahvittelija vei vaatteissaan itiöt myös omaan mökkiinsä.Jännityksellä odotamme mitä syksyn kokouksessa tulee tapahtumaan.
    Kävimme myös Kumpulan ja Itä-Pakilan puutarhoissa.Ohjelmat ja hoidetut sisääntulot olivat ilo silmälle

Eeva Kinnunen

29.7.2019 klo 12:34
    Hei, asun tässä aivan lähellä kaunista siirtolapuutarhamökkialuetta. Odotin, että ns. elonkorjuujuhlat olisivat olleet elokuussa. Ja ne nyt sitten pidettiinkin jo heinäkuun alussa. Eli onko ne elonkorjuujuhlat sitten pidetty jo? Olen kerran käynyt siellä ja ostanut valmistamianne tuotteita ja voisin olla vapaaehtoinen esim kahvilatoiminnassa, jossa minulta kokemusta. Olen toiminut Ogelin srk:n vapaaehtoisena keittäen puurot ja leiponut sämpylät etc. Hyvää kesän jatkoa Teille,
    Terveisin Eeva, pu, 0404138406

• Ospyn sihteeri

30.7.2019 klo 10:24
    Kiitos mielenkiinnostanne toimintaamme kohtaan. Valitettavasti emme järjestä tänä vuonna elonkorjuujuhlia, koska kerhotalomme on poissa käytöstä.
    t. Sanna Ospyn hallituksen puolesta
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Avoimet puutarhat sunnuntai 7.7. kahvila kerhokentällä