Keskustelupalsta

Mikä meitä vaivaa?

Pirjo Währn

23.5.2019 klo 00:14
    Ihan vain yhdistyksemme jäsenenä, joita siis olemme kaikki, haluan avautua uusavuttomuudesta. Pientä hikottelua ilmeni roskisten tyhjennyksessä alkuun.
    Asiani koskee sitä, että heti toiminnan alettua, sinne tuupataan kaikki mahdollinen. Puutarhajätteet jätesäkeissä, jotka kuuluvat omaan kompostiin, risupaikalle tai itse vietynä sorttiasemalle. Pahvilaatikot tuodaan kokonaisina! Haloo kyllä jokainen sen verran voi nähdä vaivaa, että lyttää ne ja laittaa pahvinkeräys-astiaan. Kokonaisia pienkodinkoneita, sähkögrillejä, mikroaaltouuneja ym. EI voi tuoda edes ”kierrätys” -tarkoituksessa sinne.
    Meillä on hieno ja toimiva Facebook-sivusto, jonne ilmoittamalla kaikki toimiva käy kaupaksi alta aikayksikön.
    Jätelavakin tulee ihan pian. Kiitos ja anteeksi! Ihanaa kesää toivoen, Pirjo, joka ei halua maksaa lisämaksuja jätehuollolle (meillä on muitakin, parempia paikkoja käyttää yhteisiä rahojamme

Sanna Kivimäki

28.5.2019 klo 13:37
    Hei, olen täysin samaa mieltä, mutta pakko tunnustaa, että mikroaaltouuni on minulta. Se on täysin ehjä ja toimiva ja oli tarkoitettu kierrätykseen. Jos sitä ei kukaan halua ottaa käyttöönsä toimitan sen kyllä pois. Olisi varmasti pitänyt laittaa face ryhmään annetaan ilmoitus, mutta vein sen sinne. Vien lapun, että toimii ja on ehjä.

Terveisin,
    Sanna

Raija Palmu

29.5.2019 klo 07:39
    Nostetaan micro hyllyyn ja viesti toimiva , tässä on tullut erehdys. Joskus vaihtohyllyllä on ollut rikkinäistä ongelmajätettä.
    Raija
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Mikä meitä vaivaa?