Tervetuloa OSPY:n sivuille

Oulunkylän siirtolapuutarha on perustettu vuonna 1940. Alue sijaitsee Vantaanjoen varrella Helsingin Veräjälaaksossa ja se on yksi Helsingin yhdeksästä siirtolapuutarhasta. Oulunkylän Siirtolapuutarhayhdistys, Ospy, vuokraa aluetta Helsingin kaupungilta ja alue on kaupungin puistoaluetta. Alueella on 203 mökkiä. Siirtolapuutarha on merkitty yleiskaavassa kulttuurihistoriallisesti, rakennustaiteellisesti ja maisemakulttuurin kannalta merkittäväksi virkistysalueeksi.

Odotamme innolla kevättä ja uuden siirtolapuutarhakauden alkua! Alueen portit ovat avoinna 1.5. 2024 alkaen joka päivä 7-21. Tervetuloa Oulunkylään!

Uusi kerhotalo & uusittu leikkipaikka

Uusi kerhotalo orastavassa syysillassa

Mökin osto ja myynti

Tietoja siirtolapuutarhan mökin ostoon ja myyntiin liittyen.

Mökkien myynti- ja ostoilmoitukset

Ohjeita mökkiläisille

Täältä löytyy tietoa käytännönasioista, rakentamisesta, pysäköinnistä, saunavuoroista, talkoista jne. Mukana on myös uusille mökkiläisille suunnattu opas. Luepa lisää täältä

Yleistä alueesta